Τι είναι το SOFTONE myCLOUD;

Το SOFTONE myCLOUD αποτελεί την πιο σύγχρονη cloud πλατφόρμα για επιχειρήσεις και λογιστικά γραφεία, που αλλάζει τα δεδομένα στον τρόπο που οι επιχειρήσεις διαχειρίζονται και ελέγχουν τα οικονομικά και τα φορολογικά στοιχεία τους αλλά στον τρόπο οργάνωσης και λειτουργίας των λογιστικών γραφείων. To SOFTONE myCLOUD εξασφαλίζει την απρόσκοπτη διασύνδεση της επιχείρησης με τον λογιστή αλλά και με τις υπηρεσίες του κράτους, βοηθώντας τους να μεταβούν γρήγορα, εύκολα και με απόλυτη ασφάλεια στη νέα ψηφιακή εποχή. Όλα αυτά επιτυγχάνονται χωρίς περιορισμούς σε συσκευές, γεωγραφικές τοποθεσίες ή χρονικούς περιορισμούς χάρη στη δύναμη του Cloud.

Ο Ψηφιακός Μετασχηματισμός στην πράξη!

Image


Dashboard

Όλα τα κρίσιμα δεδομένα της επιχείρησής σας σε μία οθόνη! Widgets, αναφορές και πίνακες με οφειλές από το Taxis, myDATA Εσόδων Εξόδων, υποβληθέντα έντυπα, Μισθοδοτικό κόστος της επιχείρησης, κατάσταση αποτελεσμάτων B6 σας βοηθούν να έχετε πλήρη έλεγχο των οικονομικών της επιχείρησης από οπουδήποτε και εάν βρίσκεστε!

Έντυπα

Όλα τα έντυπα από Δημόσιους Φορείς συγκεντρωμένα στη οθόνη σας! Αναζητήστε εύκολα και γρήγορα οποιοδήποτε έγγραφο χρειάζεστε (Φορολογικές δηλώσεις, Ε9, κα), αποθηκεύστε το σε οποιαδήποτε συσκευή, εκτυπώστε το ή και αποστείλετέ το με email.

One click share

Βρείτε όλα τα χρήσιμα αρχεία που έχει διαμοιραστεί μαζί σας ο λογιστής της επιχείρησης, οποιαδήποτε στιγμή τα χρειαστείτε. Με την λειτουργία του One Click Share έχετε συγκεντρωμένα σε μία οθόνη όλα τα αρχεία έχοντας τη δυνατότητα να τα αποθηκεύσετε στη συσκευή σας και να τα αρχειοθετήσετε.

myDATA

Αποφύγετε πρόστιμα, έχοντας πλήρη εικόνα των διαβιβασθέντων παραστατικών στα myDATA, ανεξάρτητα από την εμπορική εφαρμογή που χρησιμοποιείτε. Δείτε συνόψεις εσόδων και χαρακτηρισμούς εξόδων, προβάλετέ τα σε μορφή widget συγκεντρωτικά ανά μήνα ή παραστατικό.

Ψηφιακή κάρτα εργασίας

Όλα τα έντυπα από Δημόσιους Φορείς συγκεντρωμένα στη οθόνη σας! Αναζητήστε εύκολα και γρήγορα οποιοδήποτε έγγραφο χρειάζεστε (Φορολογικές δηλώσεις, Ε9, κα), αποθηκεύστε το σε οποιαδήποτε συσκευή, εκτυπώστε το ή και αποστείλετέ το με email.

Ψηφιακός μετασχηματισμός

Λογιστές και λογιστικά γραφεία, δυσκολεύονται να συμβαδίσουν με τις τεχνολογικές εξελίξεις λόγω της έλλειψης ψηφιακών εργαλείων εκ μέρους του κράτους αλλά και της ιδιαίτερης φύσης της εργασίας που απαιτεί ακρίβεια και αξιοπιστία. Σήμερα, όμως, χάρη στο SOFTONE myCLOUD, είτε είστε λογιστής, είτε διατηρείτε λογιστικό γραφείο, ο ψηφιακός σας μετασχηματισμός είναι ένα κλικ μακριά!

fab fa-asymmetrik
fab fa-avianex
fab fa-contao

Αυτοματοποιήστε όλες σας τις εργασίες

fas fa-cogs

Επικοινωνήστε άμεσα με τους πελάτες σας

Παρακολουθήστε τις υποχρεώσεις σας εύκολα και απλά

fas fa-swatchbook

Συνδυάστε το SOFTONE myCLOUD με το SOFTONE ACCOUNTING SUITE (PBS ONE) και δείτε την εικόνα κάθε επιχείρησης σε πραγματικό χρόνο

Επικοινωνήστε άμεσα με τους πελάτες σας

fas fa-calendar-check

Ψηφιοποιήστε την εργασία σας ώστε να είστε έτοιμοι για το μέλλον

Μοναδικά πλεονεκτήματα από την πρώτη στιγμή!

Από την ταχύτητα διεκπεραίωσης αιτημάτων, μέχρι την ευκολία χρήσης, την ασφάλεια, την προστασία από λάθη και την τήρηση χρονοδιαγραμμάτων, το SOFTONE myCLOUD αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούσατε μέχρι σήμερα.

-Μαζική ενημέρωση πελατών με ευκολία και ταχύτητα

-Αποστολή εγγράφων με ένα click (One Click Send)

-Διαμοίραση εγγράφων με δικαιώματα πρόσβασης (One Click Share)

-Άμεση εικόνα υποχρέωσης υποβολής εντύπων κάθε επιχείρησης (One Click Status)

-Κάθε λογιστής ή υπάλληλος λογιστικού γραφείου, διαχειρίζεται εύκολα πολλαπλούς πελάτες

-Ταυτόχρονη πρόσβαση πολλαπλών χρηστών σε Δημόσιους φορείς

-Άμεση εξυπηρέτηση πελατών online

-Αμφίδρομη επικοινωνία με πελάτες

-Αυτοματοποίηση διαδικασιών

-Ισχυρή ασφάλεια με βάση τα τελευταία πρωτόκολλα ασφαλείας

-Δημιουργία πολλαπλών χρηστών με δικαιώματα

-Αυτόματο backup για απρόσκοπτη λειτουργία

-Χρήση της πλέον προηγμένης Cloud υποδομής (Microsoft Azure)

-Λειτουργία από οποιαδήποτε συσκευή

-Πρόσβαση ανά πάσα στιγμή και από οπουδήποτε

-Δημιουργία ομάδων χρηστών με διαφορετικά δικαιώματα

-Δημιουργία ομάδων φορολογουμένων για εύκολη διαχείριση

-Άμεση χρήση χωρίς εγκατάσταση

-Πρόσβαση του πελάτη 24×7 χωρίς τη διαμεσολάβηση του λογιστή

-Παρακολούθηση όλων των υποχρεώσεων

-Έλεγχος εντύπων σε Δημόσιους φορείς

-Κατέβασμα εντύπων από επίσημους φορείς

-Δημιουργία alerts για έγκαιρη ενημέρωση

-Συγχρονισμός στοιχείων με το PBS ONE

Αν σας ενδιαφέρει συμπληρώστε τη φόρμα και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας

Publish the Menu module to "offcanvas" position. Here you can publish other modules as well.
Learn More.

Image

Επιδότηση (voucher) 100% για πάροχο τιμολόγησης δημοσίου (B2G) - Φόρμα ενδιαφέροντος

Το πρόγραμμα «Ψηφιακές Συναλλαγές Β’ – Πρόγραμμα ΙΙΙ» δίνει voucher 300€ σε κάθε επιχείρηση για να αποκτήσει ψηφιακή λύση τιμολόγησης. Το ποσό καλύπτει ολόκληρο το κόστος της υπηρεσίας (εκτός ΦΠΑ)!

Ημερομηνίες που πρέπει να προσέξεις:

  • Αιτήσεις: Από Δευτέρα 23 Ιουνίου έως Παρασκευή 11 Ιουλίου 2025

  • Εξαργύρωση voucher: Μέχρι Παρασκευή 12 Σεπτεμβρίου 2025

Υποχρεωτικό πεδίο.
Υποχρεωτικό πεδίο.
Υποχρεωτικό πεδίο.
Υποχρεωτικό πεδίο.
Υποχρεωτικό πεδίο.
Υποχρεωτικό πεδίο.
Υποχρεωτικό πεδίο.
Υποχρεωτικό πεδίο.
Image

Επιλέξτε την υπηρεσία που σας ενδιαφέρει για να μάθετε περισσότερες πληροφορίες

Υποχρεωτικό πεδίο!
Υποχρεωτικό πεδίο!
Υποχρεωτικό πεδίο!
Υποχρεωτικό πεδίο!